عــاشــــق تنهـــــا

جهت عضویت در سایت کلیک کنید

 

 

اگه قول میدی .....

اگر به یه نفرقول دادی که باهاش بمونی....

دیگه حق نداری چراغ امیددلشوخاموش کنی....

روحرفت باش وعاشقش باش....

مطمئن باش دنیاشو به پات میریزه...

 

 


دلــــــم

دلم برای یک نفر تنگ است....

نه میدانم نامش چیست....

ونه میدانم چه میکند...

حتی خبری ازرنگ چشم هایش هم ندارم....

رنگ موهایش رانمیدانم.....

لبخندش راهم...

فقط میدانم که باید باشد نیست

 

 

 


بازهم بوی ماه مدرسه آمد


تـــوجـــــــه!!!!!!                   تــوجـــــــه!!!!!

دوسوال دارم  دوست دارم اقعاراستشو بگین!!!!!!

1-مدرسه یادانشگاه ترک تحصیل یافارغ تحصیل؟؟؟؟؟؟؟

2-چه حسی داری درسهادوباره شروع میشه؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

 


عروسک هم دل داره

دختر کوچک به مهمان گفت:میخوای عروسکهامو ببینی؟

مهمان با مهربانی جواب داد:بله.


دخترک دوید و همه ی عروسکهاشو آورد،بعضی از اونا خیلی بانمک بودن


دربین اونا


یک عروسک باربی هم بود.


مهمان از دخترک پرسید:کدومشونو بیشتر از همه دوست داری؟


...
 و پیش خودش فکر کرد:حتما” باربی.

اما خیلی تعجب کرد وقتی که دید

دخترک به عروسک تکه پاره ای که یک دست هم

نداشت اشاره کرد و گفت:اینو بیشتر از همه دوست دارم.

مهمان با کنجکاوی

پرسید:این که زیاد خوشگل نیست!

دخترک جواب داد:

آخه اگه منم دوستش نداشته

باشم دیگه هیشکی نیست که باهاش بازی کنه و دوستش داشته باشه ،

اونوقت دلش میشکنه ...

 

 

 


سکوت کن

سکوت کن صدایت آزارم میده

 

سکوت کن وازاینجا برو میخوام تنها باشم

 

سکوت کن رهایم کن بزارتوحال خودم باشم

 

 

سکوت کن فقط سکوت کن

 

 

 

 


گفتگو باخدا


گفتگو با خدا

خواب دیدم در خواب با خدا گفتگویی داشتم
خدا گفت پس میخواهی با من گفتگو کنی؟
گفتم بلی: اگر وقت داشته باشید
خدا لبخند زد
فرمود وقت من ابدی است
چه سوالی در ذهن داری که میخواهی بپرسی
گفتم: اینکه چه چیز بیش از همه شما را در مورد انسان متعجب می کند؟
خدا پاسخ داد

اینکه آنها از بودن در دوران کودکی ملول می شوند. عجله دارند که زودتر بزرگ شوند و بعد حسرت دوران کودکی را میخورند
اینکه سلامتیشان را صرف بدست اوردن پول میکنند
 و بعد
پولشان را خرج حفظ سلامتیشان!
اینکه با نگرانی نسبت به اینده، زمان حال فراموششان می شود.
آنچنان که دیگر نه در آینده زندگی می کنند و نه در حال!
اینکه آنچنان زندگی می کنند که گویی هرگز نخواهند مرد!
و چنان می میرند که گویی هرگز زنده نبوده اند!
خداوند دست های مرا در دست گرفت و مدتی هر دو ساکت ماندیم.
                    بعد پرسیدم.......
به عنوان خالق انسانها می خواهید آنها چه درس های از زندگی بیاموزند؟
خدا با لبخند پاسخ داد
اینکه یاد بگیرند که نمی توان دیگران را مجبور به دوست داشتن خود کرد
اما می توان محبوب دیگران شد
یاد بگیرند که خوب نیست خود را با دیگران مقایسه کنند
یاد بگیرند که ثروتمند کسی نیست که دارای بیشتری دارد
بلکه کسی است که نیاز کمتری دارد.
یاد بگیرند که ظرف چند ثانیه می توانیم زخمی عمیق در دل کسانی که دوستشان داریم ایجاد کنیم
اما سالها وقت لازم خواهد بود تا آن زخم التیام یابد
با بخشیدن
بخشش بیاموزند
یاد بگیرند کسانی هستند که آنها را عمیقاَ دوست دارند
اما بلد نیستند احساسشان را نشان دهند
یاد بگیرند که می شود دو نفر به یک موضوع واحد نگاه کنند و آنرا متفاوت ببینند
یاد بگیرند که همیشه کافی نیست دیگران آنها را ببخشند
بلکه خودشان هم باید خود را ببخشند
ویاد بگیرند من اینجا هستم

همیشه

 همه جا

 

 

 


من امروز به تو نیاز دارم نه فردا!!!

 

به جای دسته گلی که فردا در قبرم نثار می کنی امروزباشاخه گلی کوچک یادم کن

به جای سیل اشکی که فردا بر مزارم می ریزی امروز با تبسمی شادم کن

به جای اون متن هایی که فردا برایم می نویسی امروز با یک پیغام کوچک شادم کن

من امروز به تو نیاز دارم نه فردا!!!

 

 

 


نمیبخشمت

نمی بخشمت به خاطر تمام خنده هایی که از صورتم گرفتی

 به خاطر تمام غم هایی که بر صورتم نشاندی

نمی بخشمت به خاطر دلی که برایم شکستی

 به خاطر احساسی که برایم پر پر کردی

 نمی بخشمت به خاطر زخمی که با خیانت بر وجودم تا ابد نشاندی . . .

 

 

 


چقدردوست داشتم.....


چقدردوست داشتم یک نفرازمن می پرسید

چرانگاه هات آنقدرغمگین است؟

چرالبخندهایت آنقدربی رنگ است؟

اما افسوس         افسوس

هیچ کس نبودهمیشه من بودم ومن تنهایی پرازخاطره

آری باتو هستم باتویی که ازکنارم گذاشتی

وحتی یک بارهم نپرسیدی چراچشم هانت بارانی است

 

 

 


ازنگاهت خواندم


از نگاهت خواندم که چقدر دوستم داری ،

اشک از چشمانم ریخت و از چشمان خیسم فهمیدی که عاشقت هستم

حس کن آنچه در دلم میگذرد ، دلم مثل دلهای دیگر نیست که دلی را بشکند!

تو که باشی چرا دیگر به چشمهای دیگران نگاه کنم ،

تو که مال من باشی چرا بخواهم از تو دل بکنم!

وقتی محبتهایت ، آن عشق بی پایانت به من زندگی میدهد

چرا بخواهم زندگی ام را جز تو با کسی دیگر قسمت کنم ،

چرا بخواهم قلبم را شلوغ کنم؟

همین که تو در قلبمی ، انگار یک دنیای عاشقانه در قلبم برپاست ،

عشقت در قلبم بی انتهاست !

همین که تو در قلبمی بی نیازم از همه کس

، تو را میخواهم و یک کلام فقط تو را ، همین و بس!

دلم بسته به دلت ، هیچ راهی ندارد حتی اگر مرگ بخواهد مرا جدا کند از قلبت !

دیگر تمام شد ، تو در من حک شده ای، ای جان من ،تو همه چیز من شده ای!

از نگاهت خواندم که مرا میخواهی ، از آن نگاه شد که در قلب مهربانت گم شدم ،

تا خواستم خودم را پیدا کنم اسیر شدم ، تا خواستم فرار کنم ، عاشقت شدم!

از نگاهت خواندم  تو همانی که من میخواهم ، آنقدر پیش خود گفتم میخواهت ،

که آخر سر تو شدی مال من ، شدی یار و عشق بی پایان من!

از نگاهت خواندم ، چند سطر از شعر زندگی را …

نگاهم کردی و خواندی آنچه چشمانم مرا دیوانه کرده است ،

و آخر فهمیدی که قلبم تو را انتخاب کرده است!

چه انتخاب زیبایی بود ، از همان اول هم دلم به دنبال یکی مثل تو بود ،

و اینک پیدا کرده ام تو را ، تویی که دیگر مثل و مانندی نداری،

در قلبت جز من ، جایی برای کسی نداری!

 

 

 



دلم برای کسی تنگ است

 

دلم برای کسی تنگ است که دل تنگ  است…

دلم برای کسی تنگ  است که طلوع عشق را به قلب من هدیه می دهد …

دلم برای کسی تنگ است ه با زیبایی کلا مش مرا در عشقش غرق می کند…

دلم برای کسی تنگ  است که تنم آغوشش را می طلبد …

دلم برای کسی تنگ  است که دستانم دستان پر مهرش را می طلبد…

دلم برای کسی تنگ است که سرم شانه هایش را آرزو دارد…

دلم برای کسی تنگ است که گوشهایم شنیدن صدایش را حسرت می کشد …

دلم برای کسی تنگ  است که چشمانم ، چشمانش را می طلبد …

دلم برای کسی تنگ   است که مشامم به دنبال عطر تن اوست…

دلم برای کسی تنگ  است که اشکهایم را دیده…

دلم برای کسی تنگ است که تنهاییم را چشیده…

دلم برای کسی تنگ است که سرنوشتش همانند من است…

دلم برای کسی  تنگ است که دلش همانند دل من است…

دلم برای کسی  تنگ  است که تنهاییش تنهایی من است…

دلم برای کسی تنگ است که مرهم زخمهای کهنه است…

دلم برای کسی  تنگ است که محرم اسرار است…

دلم برای کسی تنگ است که راهنمای زندگیست…

دلم برای کسی تنگ است که قلب من برای داشتنش عمرها صبر می کند…

دلم برای کسی تنگ است که دوست نام اوست…

دلم برای کسی تنگ است که دوستیش بدون (( تا )) است…

دلم برای کسی تنگ  است  که دل  دل  تنگیهایم است…

دلم برای کسی تنگ  است


 

اگه غمگين باشم دليل اين غم تويي

 

http://upload.iranvij.ir/image_tir91/13405660842.gif

یادم باشد که زیبایی های کوچک را دوست بدارم حتی اگر در میان زشتی های بزرگ باشند

 

یادم باشد که دیگران را دوست بدارم آن گونه که هستند ،نه آن گونه که می خواهم باشند

  

  یادم باشد که هرگز خود را از دریچه نگاه دیگران ننگرم

 

که من اگر خود با خویشتن آشتی نکنم هیچ شخصی نمی تواند مرا با خود آشتی دهد

 

 یادم باشد که خودم با خودم مهربان باشم

 

 چرا که شخصی که با خود مهربان نیست نمی تواند با دیگران مهربان باشد

 

 

 


پدرجان روزت مبارک

پدر مثل خودکار می مونه

شکل عوض نمی کنه

ولی یه دفعه می بینی که نمی نویسه

مادر مثل مداد می مونه

هر لحظه تراشیده شدنشو می بینی

تا اینکه تموم می شه

 

vqs32e.jpg (311×368)

وقتی پشت سر پدرت از پله ها میای پایین

و میبینی چقدر آهسته میره میفهمی پیر شده !

وقتی داره صورتش رو اصلاح میکنه و دستش میلرزه ، میفهمی پیر شده !

وقتی بعد غذا یه مشت دارو میخوره ، میفهمی چقدر درد داره اما هیچ چی نمیگه… 

وقتی میفهمی نصف موهای سفیدش به خاطر غصه های تو هستش ،

دلت میخواد بمیری

 

 

 


میخوام بمیرم

براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد

خدا جون میشه تو امشب منو تو بغل بگیری؟

بگی آروم توی گوشم دیگه وقتشه بمیری

خدا جون میگن تو خوبی ، مثل مادرا می مونی

اگه راست میگن ببینم عشق من کجاست میدونی؟

خدا جون میشه یه کاری بکنی به خاطر من؟

من می خوام که زود بمیرم آخه سخته زنده موندن

من که تقصیری نداشتم پس چرا گذاشته رفته؟

خدا جون تو تنها هستی میدونی تنهایی سخته

زنده بودن یا مردن من واسه اون فرقی نداره

اون می خواد که من نباشم، باشه ،اشکالی نداره

خدا جون می خوام بمیرم تا بشم همیشه راحت

ولی عمر اون زیاد شه حتی واسه یه ساعت

خدا جون میشه تو امشب منو تو بغل بگیری؟

بگی آروم توی گوشم دیگه وقتشه بمیری

 

 


چـــه خـــوش خیــــ❤ــــال اســ❤ـــت !!!


چـــه خـــوش خیــــ❤ــــال اســ❤ـــت !!!

فـــ❤ـــــاصلــه را مـــــ❤ـــی گویــــم !!!

به خـــــ❤ــــیـــالـــش

تـــــ❤ــــو را از مـــــ❤ـــن دور کــــ❤ـــــرده ...

نــــ❤ـــمــی دانــد

تــــ❤ـــــو جــایـــت امــــ❤ــن اســت

ایـــ❤ـــنــجـــا

مـــیـــان دلــــــ❤ـــــــم ...

 

 

 


خیلی وقته دلم تنگ شده....

 

خیلی وقته دلم تنگ شده واسه کسی که بهش بگم :

7 صبح اگه بیدار بودی بیدارم کن !

اگه رفتم پشت خطش قطع کنه و بگه : جونم ....

اگه باهاش قرار گذاشتم زودتر از من بیاد ،

یواشکی از تلفن خونه بزنگه بهم !

دوستاشو بپیچونه بخاطر من ....

منو با تنهاییام ؛ تنها نذاره !

خیلی وقته دلم تنگ شده ...


نظرات شما عزیزان:

سایه
ساعت3:01---18 اسفند 1393
تواین دوره سرقول خودت موندن هنره

رویا
ساعت2:36---18 اسفند 1393




اگه قول میدی .....

اگر به یه نفرقول دادی که باهاش بمونی....



دیگه حق نداری چراغ امیددلشوخاموش کنی....



روحرفت باش وعاشقش باش....



مطمئن باش دنیاشو به پات میریزه...


رویا
ساعت23:15---17 اسفند 1393
سلام من دیگه برگشتم

_سلام سلام صدتاسلاااااااااااااااام

_خوبییییییین خوشین سلامتین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

_قبل ازهرچیزی بااینکه چندروزی تاعید مونده میخوام بگم سال نوتون مبارک

ایشالله که سال خوب وپرازبرکت و...داشته باشین

_خوب چه خبرا تعطیلات خوش گذشت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

_داداش دوست داشتنی منو ببخشیدکه چندماهی یامدتی

بدون خداحافظی وبدون خبر رفتم

_واییییییییی هرچقدربگم دلم برات تنگ شده بودکم گفتم

حتی دلم برای وبلاگهای قشنگت تنگ شده بود [اووووووف]



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: تنهایی ، ،
برچسب‌ها: عاشق تنها"تنها"عشق"دوستی ,

تاريخ : یک شنبه 17 اسفند 1393 ا 23:4 نويسنده : یوسف شمس الدینی ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.